Alla inlägg under december 2008

Av Persson - 24 december 2008 22:15

MIN FÖRSTA JUL


Spenderade vi först hos gammel farmor och farfar där var även farmor och farfar och katrin och daniel och kristoffer vi åt god julfrukost och öppnade paket jösses vad det var kul med pappret :) sedan somnade jag gott på farbrors mage :)

sedan gick vi hem till oss och tog det lungt till kl 14 då kom mormor och morfar och Jimmy hit och vi tittade på Kalle ankas jul sedan kom farmor och farfar vid 4 tiden då åt vi god middag :)


paket öppnandet gick i en hej dundrande fart papper överallt helt underbart :D


Detta fick jag



 FRÅN
Nalle puh tröja och byxa och andra fina kläderFarmor och Farfar
Sleep over,body och byxaFaster och Daniel
Sött tränings overallgamla Farmor och Farfar
Stickade stumpor,ron jon tröja klistermärkeLis-marie och Richard
mössaFarboro och Mai
Nalle och en bokMormor och Morfar
bitt leksakMorbror Tommy
Massa käder och några bitt leksakerMamma och Pappa






 

Av Persson - 15 december 2008 16:14

Härlig jul uppvisning som höl till på Ps gymnastiksal


året show handlade om Lejonkungen och alla lagen dansade och gympade i olika djur dräkter :) jätte häftigt


sarah var Lejon :)


bilder även från genrepet på showen :)

Vi som var med och tittade


Jag

Joce

Leia

Melvin

Gabriel

Farmor Ewa

Kattrin

Daniel

HEJ HOPP

Presentation


Mamma till en hel hög troll

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Våra vänner

Sök i bloggen

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards