Direktlänk till inlägg 24 augusti 2012

Mys med dom små hemma idag :)

Av Persson - 24 augusti 2012 13:27

Idag blir det mys fest med dom små här hemma :)

Men först blir det att packa husvagnen för i morgon skall vi åka till lastbilsmässan med mormor och morfar :) mysigt med en utflyckter :)

Ikväll skall joce på kalas hos sin pappa som fyller 60 år

Så jag och dom små skall lämna Sarah i stan för hon skall på gymnastik läger hela helgen :) och sen skall vi hyra film och köpa godis blir jätte mysigt :)

Älskar alla mina små troll :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Persson - 13 september 2012 18:39

Idag var vi till stan med Nea då hon har klippt sitt hår på dagis så vi fick fara till stan och klippa henne lite ;) sen blev det pizza och mys på lekplatsen alla barnen var jätte snälla :) men mamma var helt slut efter allt sprig förstår inte för al...

Av Persson - 13 september 2012 08:27

Igår bakade vi bullar och dom små var riktiga små bagare och gjorde jätte fina bullar dom är så duktiga :) Efteråt blev det kuddkrig i deras sängar och det gick jätte bra ! Inga tårar alls :) ...

Av Persson - 8 september 2012 23:31

Efter två jobbiga dagar. Mattias har opererat hjärtat vilket varit jätte jobbigt psykiskt att se sina älskade vänner må så dåligt man lider med hela familjen. Så i går åkte jag och Louise upp till Sahlgrenska för att kolla till honom:) och de...

Av Persson - 6 september 2012 21:38

Hm vet inte riktigt vad alla dessa super blogg mammorna hittar sin tid att blogga :) här har det varit fullt ös sedan tidig morgon till sen kväll och nu medans jag ligger i sängen passar jag på att snabb blogga. Men det är ju kust det bara snabb blo...

Av Persson - 2 september 2012 21:44

Idag har vi firat Leia men som alla kungligheter ;) skall man fira idagarna 3 så det började i fredag med att Leia fick gå på filmen modig med My :) super spännande då hon inte hade en aning om att dom skulle på bio :) efteråt blev det film och taco ...

Presentation


Mamma till en hel hög troll

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Våra vänner

Sök i bloggen

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards