Alla inlägg under augusti 2012

Av Persson - 29 augusti 2012 12:56

Har börjat hamstra pins till semestern nästa sommar :) går ju åt en hel del :) till alla barnen :) beställde 75 st från ebay blir nog ett gäng till innan jag är klar :)

Av Persson - 28 augusti 2012 12:07

Äntligen fick jag tummen ur och bokade resan till nästa sommar :) skall bli spännande då det är en överaskning för alla dom små :)
Bokade även i dag en London weekend för mig och Sarah :)skall bli jätte mysigt :) bara jag och Sarah :) en weekend fullt av harrypotter kan nog bli lite shopping också ;)

Hej hopp :)

Av Persson - 24 augusti 2012 13:27

Idag blir det mys fest med dom små här hemma :)

Men först blir det att packa husvagnen för i morgon skall vi åka till lastbilsmässan med mormor och morfar :) mysigt med en utflyckter :)

Ikväll skall joce på kalas hos sin pappa som fyller 60 år

Så jag och dom små skall lämna Sarah i stan för hon skall på gymnastik läger hela helgen :) och sen skall vi hyra film och köpa godis blir jätte mysigt :)

Älskar alla mina små troll :)

Av Persson - 23 augusti 2012 11:24

Äntligen är målarna här :) sedan början av juni har våran groventren / tvätt stuga äntligen blir det klart och vi kan flytta ut tvättstugan från vårat garage :) toppen :)

Av Persson - 22 augusti 2012 22:31

Idag började skola och barnen var jätte spända. Sarah skulle få nytt klass rum och Leia inför nya klass kompisar :) medans barnen var i skola och dagis passade jag på att städa skönt att vi är på väg tillbaka i rutiner igen :)

Efter skolan åkte jag med Sarah till gymnastiken och åkte å myste med underbaraste lilla Ludde på vad faster har saknat dig !!!

Sen kom man hem till dukat bord då mannen gjort kycklin och ris mums :)

Ännu en underbar dag :)

Av Persson - 21 augusti 2012 23:24

Idag har vi hunnit med en hel del :) morgonen började med pannkaks frukost sen kom Lill kussen Tyra på besök med Katrin och Hendrik. Vilket var jätte mysigt och Katrin hjälpte oss att beskära plommon trädet en del ( tusen tack)
L
Sen bar det av till BVC med på fyra års kontroll :) och gabriel fick ett fint OK i rumpan efter både syn koll och balans gång en liten gubbe och en kryss :) han hade växt otroliga 11 cm ( 105 cm nu) sen förra året jösses !! Sedan han föddes har han legat strax under medel nu ligger han över :) med en vikt på 15,5 så var han helt perfekt :)

Vi han med en mysig tur till mamma milo med och fick lekt en stund :) när vi skulle åka hem ville alla barnen Stanna kvar så hem åkte jag och joce och liten :) och jag passade på att förbereda middagen för barnen :) för i kväll blor det mamma och pappa mys :)
Potatis gratäng med nötkött mm super gott
Till efterrätt blev det pannkakor på cocos mjölk och vispad grädde med jordgubbe kompott :) mm super gott


Av Persson - 20 augusti 2012 23:59

Idag blides det pannkakor här hemma och det går åt en del till 7 barn :) jösses trodde Sarah skulle spricka ;)

Totalt gick det åt

24 dl mjölk
12 dl mjöl
6 ägg

Och en himla massa nuttella !!

Av Persson - 20 augusti 2012 09:27

Inatt har Sarah och hennes kompis My sovit i skogen :) spännande men hem vandrande genom ko hagen kom dom redan kl 9:00 :)

Presentation


Mamma till en hel hög troll

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Våra vänner

Sök i bloggen

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards